Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2016 20:28 - Определено...
Автор: kalia1117 Категория: Поезия   
Прочетен: 645 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 16.07.2017 20:36


 Определено не бих те заменила за нищо

на света, ти си  моето съкровище...!

Определено ти си всичко за което

се моля и за което мечтая, цялото ми щастие...!

Определено съм благодарна, че ме

завладя, любовта ни компенсира болката...!

Определено ти си въздуха, който ме

прави жива, за да почувствам цялостта...!

Съществува в теб неземна красота,

в очите ти живее моят ангел пазител...!

Приютява се в мен мечтана свобода,

ръцете ми в твоите-са ангелски крила...!

Бленувам само с теб да бъда и в щастието да

се погубя, ти си моят благодетел...!

Истината е в мен, писано е животите ни да

се слеят и да избягаме от тиранията...!

Определено не бих те заменила за нищо

на света, ти си моето съкровище...!

Определено ти си всичко за което

се моля и за което мечтая, цялото ми щастие...!

Определено съм благодарна, че ме

завладя, любовта ни компенсира болката...!

Определено ти си въздуха, който ме

прави жива, за да почувствам цялостта...!

Истината е в мен, писано е животите ни да

се слеят и да избягаме от тиранията...!

Бленувам само с теб да бъда и в щастието да

се погубя, ти си моят благодетел...!

Приютява се в мен  мечтана свобода,

ръцете ти в моите са ангелски крила...!

Съществува в теб неземна красота,

в очите ти живее моят ангел пазител...!


 Определено един за друг, родени сме

във всичките наши животи...

 


 





Тагове:   любовна,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kalia1117
Категория: Поезия
Прочетен: 19698
Постинги: 9
Коментари: 3
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930