Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2017 22:49 - За старите души и новите пътеки...
Автор: kalia1117 Категория: Поезия   
Прочетен: 1594 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

/ Всички сме стари души, някои повече, други по-малко, но някои искат да изчезват лека-полека, а други мечтаят да се прераждат отново и отново и всеки живот за тях да е ново приключение и откритие. /

 

Всичко наоколо

отвън и отвътре

е като старо

огледало

с всякакви

изображения

и всяко следващо

е ново -

което понякога

ни затваря,

а понякога

ни освобождава,

но наш е избора.

Този пейзаж

не е един за всеки

и за всички,

не е черно - бял

разноцветен е,

пространство е

просто в сложното

и обратното.

Този пейзаж

учудва ме...

че е безкрайно

уникален...

припомни ми

миналото,

заведе ме в бъдещето

но му казах

да ме остави

в любовта

на настоящето...

 

Бел.на автора:
Свикнали сме да се оглеждаме в огледалото, което ни е маркирало. Когато сме били нещастни, мислим, вярваме че пак ще ни наранят, че няма защо да е другояче. Същото е и със щастието. Или пък се оглеждаме в това огледало което ни показва какви трябва да искаме да бъдем. Но истинското огледало е това, което виждаме сега от всяка една страна и от тъмнината и от светлината. Също така често казваме, че нямаме избор, а реално имаме. Но всички знаем, че само едно нещо може да ни остави без избор. Чувствата и това което е в нас, което сме ни оставя/т без избор, но ни дава/т избора да изберем как ще изживеем нещата. Една възможност е измежду много други възможности. Живота е наш и е сега...





Гласувай:
3



1. tanqmir - Харесва ми! Тласка читателя към ...
29.07.2017 02:21
Харесва ми! Тласка читателя към дълбок размисъл! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalia1117
Категория: Поезия
Прочетен: 19634
Постинги: 9
Коментари: 3
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031